Ubrania, sprzęty, ludzie – tematyka fotografii reklamowej

fotografia produktu

Tematyka zdjęć reklamowych jest tak samo bogata, jak różnorodność towarów, usług i marek, które istnieją na rynku. Jest po prostu nieskończona. Z jednej strony otwiera to przed zawodowcami zajmującymi się fotografią reklamową niesamowite możliwości rozwoju artystycznego, a z drugiej stawia wysokie wymagania dotyczące profesjonalizmu i umiejętności doboru odpowiednich technik do specyfiku fotografowanego obrazu. Najczęściej fotografia reklamowa kojarzona jest ze zdjęciami przedmiotów. Reklamowany produkt trzeba pokazać jak najdokładniej, z wielu stron i odległości, aby klient patrząc na zdjęcie mógł się zapoznać z jego właściwościami i stwierdził, że chce go mieć. Nie mniej ważna jest stylizacja- tutaj przykład z zakresu żywności http://www.laundrystyling.pl/portfolio/stylizacja-jedzenia/. W ten sposób fotografuje się ubrania z nowych kolekcji, przedmioty codziennego użytku, artykuły spożywcze. Starannie dopracowane kadry przewidziane są raczej dla dynamicznych scen, w których kontekst jest równie istotny jak rozmieszenie postaci. Zdjęcie musi opowiadać historię jak najlepszy reportaż. A wtedy o sukces nietrudno.



3 Comments on "Ubrania, sprzęty, ludzie – tematyka fotografii reklamowej"

  1. Opinia says:(Author)

    Jak dla mnie to i tak naciąganie, ludzie kupią wszystko byle by tylko ładne było

  2. Pitolenie o szopenie

  3. Zgadzam się z przedmówcami, byle ładniej, byle szumniej. W mojej branży jest to samo..

Leave a Comment